Thursday, July 1, 2010

My new Pink Camera!


My exstudent is selling this at FB for just RM49.90
I fell in love with it  as it brings back memories.
Masa zaman dolu dolu kan camera mcm nih jer.
Skrg nih la zaman digital.
I wonder what am i gonna say to my nieces and nephews
when they say
"Mak ngah nak tgk  gambar"
Hahahahahahaha
Ini sama case dengan our non electric gate.
"Bila gate tok daddy nih nak siap?"
Hahahahahaha again!
Okie, jom tgk my new camera!


Comel jer kan.
It is waterproof.
So kalau la teringin nak take pics masa berenang dalam kolam or laut yang clear,
boleh la kan.

I can detach the waterproof casing if i feel like it is too bulky.


The back view of the pink camera.


No more memory.
Hahahahaha. takder dah la with this camera.
Kena tgk la,
beli filem  yang berapa roll.


Masa zaman kecik2 dolu, this part yang paling best.
Nak kena wind the film.

Ishk tak sabar nak try out this camera.
Wish  me luck ya!

0 comments:

loveNmarriage

World Wide Web